reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdeno Jašek

Zdeno Jašek

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám 40 rokov, ale tento údaj sa každoročne mení. Mám dve deti, čo sa už 6 rokov nezmenilo a pri troche šťastia sa to už ani nezmení. A mám zmysel pre humor, čo sa však mení aj viackrát za deň. Zoznam autorových rubrík:  RozprávkaPolitikaVedaMoje neuveriteľné príhodySúkromnéNezaradené

reklama

Politika

Odkaz pre EÚ: neverte Slovanom!

Zdeno Jašek

Odkaz pre EÚ: neverte Slovanom!

Najprv Ukrajina porušila zmluvu s Ruskom a nezaplatila za plyn, ktorý si objednala. Potom Rusko porušilo zmluvu so Slovenskom a nedodalo plyn, ktorý sa zaviazali dodať. Napokon Slovensko porušilo zmluvu s EÚ a rozbehlo reaktor, ktorý sa zaviazalo odstaviť. Neverte Slovanom!

  • 11. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 092x
  • 112
Zákon na ochranu hlupákov

Zdeno Jašek

Zákon na ochranu hlupákov

Spotrebitelia sú veľkou skupinou v našej spoločnosti - veď vlastne každý občan sa z času na čas ocitá v roli spotrebiteľa, takže Zákon na ochranu spotrebiteľov je určite potrebný. Avšak veľkou skupinou našej spoločnosti sme aj my, hlupáci, a preto si myslíme, že takisto je nevyhnutné prijať zákon na našu ochranu. Veď v roli hlupáka sa takisto ocitá z času načas každý občan.

  • 16. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 574x
  • 0
Politické vidiny

Zdeno Jašek

Politické vidiny

Čo sa mi snívalo o politike ... alebo nie?

  • 24. mar 2007
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 160x
  • 2
Zákonník práce treba zveršovať!

Zdeno Jašek

Zákonník práce treba zveršovať!

Týmto mojim príspevkom sa zapájam do celonárodnej diskusie k Zákonníku práce, ako nás k tomu vyzval pán premiér. V ekonomike sa nevyznám, otázky sociálnej politiky neovládam a aj problematika nezamestnanosti je mi vzdialená, avšak to ma - ako priemerného Slováka - od diskusie neodradí. K Zákonníku práce sa zjavne vyjadruje množstvo expertov na mojej úrovni, tak prečo by malo chýbať zrovna moje vyjadrenie?

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 705x
  • 34
reklama
SkryťZatvoriť reklamu